Zomerse groetjes ....Mijn DT bijdrage voor Kreatrends


Dit keer een lekker zomerse kaart.
Het is tenslotte zomer.
En we mogen niet mopperen .
Wij hebben mooi weer en zijn lekker veel buiten.
Ik hoop dat dat voor jullie ook geldt .
Want in Nederland kan dat per plaats verschillen.

Maar nu de kaart.
Ik ben aan de gang gegaan met (vind ik zelf) een hele gave aparte vorm van DDBD.
Ik heb er al verschillende gezien en iedere keer ziet het er weer anders uit.
Dat komt doordat je de delen op verschillende manieren/kanten kan omvouwen.
Hieronder mijn variatie.


De basiskaart is wit en hierop heb ik 2 verschillende dessins 
van een pretty paperbloc gebruikt. 
Deze zijn zo lekker vrolijk van kleur en passen perfect bij mijn plaatje.


De blaadjes van de LR0667 heb ik gebruikt en bij de witte , die onder de strik zit
en onder de bloemetjes, daar heb ik het steeltje afgeknipt.


De vlindertje heb ik  in wit uitgestanst en beĆÆnkt met 3 kleurtjes distress inkt.


Misschien heb ik je weer een ander idee gegeven.
Heb je ook een kaart met deze mal gemaakt??
Laat het weten in de reacties dan komen we graag bij jou creatie kijken.

Hieronder alles uit de webwinkel op een rijtje en natuurlijk weer doorgelinkt .
Zodat je bij het product terecht komt.



470.713.785  DDBD Card Art Label  LR0667 Creatables Tropical leaves  LR0646 Creatables snijmal Groetjes  STAPSL1211 3d knipvel bloemen     CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design



Distress ink pad Twisted Citron  Distressinkt spun sugar  Distressinkt Tumbled Glass   6200-0222 Ink blending Tool Joy!Crafts


Leuk dat je bent langs geweest en als je vakantie hebt,
een hele fijne vakantie

Reacties

  1. Prachtige kaart. Echt zomers.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geheel! Komt door de vrolijke kleurtjes ook denk ik. En een leuk model kaart inderdaad.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends