De winter komt eraan....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Nou, nog maar even niet eigenlijk.

Van mij mag de winter nog wel even wegblijven.
Maar ik heb wel een winters kaartje gemaakt met 
de supergave boomstans van Marianne Design.



Je neemt een dubbele kaart en legt de boom op het plekje waar je hem wilt hebben.
Hij snijdt alleen de boom uit en blijft verder aan de kaart zitten.
Zoals je op de foto kunt zien.
Ik heb aan de binnenkant van de kaart vogeltjes geplakt,
in een al wat ouder kader van Marianne Design.
Maar nog steeds te koop in de webwinkel.
Voorop heb ik de Friese doorlopertjes gedaan.
Die horen echt bij de winter en het schaatsen.
Hopen dat we dat deze winter weer eens kunnen doen.
De tekst winter en 2 hertjes.
En dan wat "sneeuw" om het compleet te maken.
Ik heb foamball clay gebruikt maar dat staat momenteel niet in de webwinkel.
Je kunt hier ook de sneeuw van nellie snellen gebruiken...die zet ik bij de links.



Hieronder alles uit de webwinkel op een rijtje en doorgelinkt.






  







   





Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends