Slimline....Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Met de slimline mallen van crealies heb ik deze creatie gemaakt.
Ik heb het gecombineerd met mallen van precious marieke.
De slimline bestaat uit 3 mallen die je in de kleur
welke je wil hebben kunt uitstansen.
Dit plak je op elkaar en dat geheel heb ik weer
 op een basis geplakt van 21 cm x 21 cm.
Dubbelgevouwen 21 cm x 10,5 cm.



Van het groen hield ik bij het uitstansen een mooi geschulpt randje over 
en die heb ik zoals je kan zien, onder de rechte kant van de halve cirkel geplakt.
En daarover een lintje met strikje.
Ik heb gekozen voor effen kleuren ,
maar je kunt natuurlijk ook dessinpapier hiervoor gebruiken.

Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.




Crealies Cardzz Slimline A CLCZ181 100 x 205 mm    PM10191 Dies - Precious Marieke - Pretty Flowers - Lace Circle  DF3455 Designfolder Marjoleine's dots








 

Reacties

  1. Mooie zeg, groen en paars 1 van mijn favo kleurencombo's.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Gina.
    Mooe kleurencombi heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends