Koffie en vlinders... Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

  Hahah,ja, hoor, koffie en vlinders gaan heel goed samen.
Zeker nu met de heerlijke zonnige dagen.
Wanneer we lekker in de tuin kunnen genieten.
Wij hebben veel planten/bloemen in de tuin en daar komen regelmatig vlinders op af.
Vorig jaar hadden we zelfs een kolibrievlinder in de tuin.
Klein maar prachtig om te zien .

Vlinders.....daar kan ik echt van genieten.
Zo ook van deze nieuwe serie van jeanines art Butterfly Touch.




Voor deze creatie heb ik een DDBD mal gebruikt.
Uitgetekend, gesneden en geknipt.
Dessinpapier uitgetekend en geknipt.
Daarna heb ik bij mijn borduurpatroontjes naar een patroontje gezocht
 wat ik er leuk bij vond staan.
Je kunt gewoon een gedeelte van patroontjes gebruiken.
Kleurtjes garen erbij gezocht en geborduurd.
3d plaatjes uitgeknipt en opgewerkt in 3d.
Vlinders uitgestanst.
Alle randen beïnkt die ik wilde beïnkten, zo ook de vlinders ik 2 kleuren beïnkt.





de tekst met de stempelhulp op het middenovaal gestempeld.

Daarna alles op de basiskaart geplakt met dit als resultaat.




Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.
Wil je zelf lekker kijken klik dan HIER

Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven.
Leuk dat je langskwam en graag tot de volgende creatie





470.713.336  Dutch Swing Card Art Oval   PK9174 Pretty Papers Bloc Springtime   3D Cutting Sheet - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Blue Butterfly CD11659Dies - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Butterfly mix and match JAD10123 


  STDOBG10024 Stitch and Do Garenkaart Spirit of Christmas - Precious Marieke   Stitch and Do 43 - Precious Marieke - Early SpringMemento Dew Drop inktkussen Paris Dusk MD608Memento Dew Drop inktkussen Teal Zeal MD602Memento Dew Drop inktkussen Tangelo MD200



STB002 Stamping Buddy Pro     6200-0021 Joy! crafts strikjesmaker     KJ1708 Clear Stamp Quote - every day   CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design   


Reacties

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Gini. Leuk model. En erg mooie details. De plaatjes komen erg mooi tot hun recht. Heerlijk buiten koffiedrinken. Dit weer verveeld mij niet. En leuk vlinders om je heen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie vlinders op je kaart! Wij hebben geen vlinders in de tuin maar juist weer veel verschillende soorten bijen. Ook belangrijk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends