Vrolijk fladderen....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Kijk de vlinders eens vrolijk rondfladderen.
Je zet iets lekkers voor ze neer en daar komen ze lekker van eten.
Of ze komen lekker in je tuin(als je die hebt) op de bloemetjes af.
In ieder geval heb ik met de mooie butterfly touch serie van Jeanines art
 nog weer een kaart gemaakt.
Deze keer heb ik de vlinderrand gebruikt en weer de losse vlinders van 
JAD0123

Dies - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Butterfly mix and match JAD10123

De losse vlinders kun je op zoveel creaties gebruiken dus 
eigenlijk een mal die wel heel handig is.



Ik heb een strook papier genomen 22cm x 12,5 cm en daar aan de linkerkant 
de vlinderrand op gelegd en uitgestanst.
Daarna heb ik een rillijn gemaakt zodat ik de kaart makkelijker kan vouwen.
En da even meten en misschien wat bijsnijden 
zodat je een vierkant rechts hebt van 12,5 cm x 12,5 cm.
Op het vierkante gedeelte 12,5 cm x 12,5 cm heb ik bijpassend bij het plaatje....
 achtergrondpapier genomen en hier heb ik 2 hoekjes geborduurd.
Het dessinpapier is 12 cm x 12 cm.
Het ovalen plaatje heb ik op de basiskleur van de kaart gelegd
 en een halve cm groter uitgeknipt.
Ik heb dat op het oog gedaan maar je kunt natuurlijk ook met een liniaal lijntjes zetten 
of een ovaal stans gebruiken.
Zoals je ziet heb ik op de vlindertjes nog wat plakparels gedaan .
En als afstekende kleur wat paarse vlinders uitgestanst.



Ik hoop dat  je weer wat inspiratie hebt gekregen.
Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.
Leuk dat je langs geweest bent en graag tot de volgende creatie.



Dies - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Butterfly Edge JAD10119Dies - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Butterfly mix and match JAD10123  Paperpack - Jeanine's Art - Butterfly Touch JAPP10019   3D knipvel - Jeanine's Art - Butterfly Touch - Purple Butterfly CD11661
CA3132 Plakstenen - plakparels wit Marianne Design  STDOBG10017 Stitch and Do garenkaart nr. 17 Amy Design Spring Stitch and Do 43 - Precious Marieke - Early Spring

Reacties

  1. Prachtige zomerse kaart Gini. Superleuk samengesteld. De mallen zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig dit vlinderkaartje Giny...zo een mooi borduurtje en zeker de stans voorop is heel chique
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker zomers kaartje is dit Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends