Have a mice christmas...mijn DT bijdrage voor Kreatrends

                                Met de muisjes van Yvonne creations kun je leuke dingen doen.
Ze stansen met relief uit .
Dus het buikje en de oortjes zijn al geembost.
Deze heb ik met een aquarelpotlood ingekleurd...nou...ja ...een kwastje nat gemaakt , 
even over het aqauarel potloodpuntje heen gestreken
 en toen op het oortje of buikje gedaan.
een soort van schilderen.
Eerst even geprobeerd op een gewoon stukje papier om te kijken hoe het werd.

Bij de have a mice christmas serie zit een mooi boekje met achtergrond velletjes.
waarvan ik er 2 hier op mijn creatie heb gebruikt.
En ook leuke knip- en uitdrukvellen.
Ik heb hier een plaatje van een uitdrukvel gebruikt
Bij de muisjes zitten ook kerst ballen, die heb ik als ballonnen gebruikt.
En kadootjes groot en klein en hoe vind je de kerstmutjes ...zijn ze niet schattig.
De witte rand en pompom van de mutsjes heb ik met sneeuw van Nellie snellen gedaan.
Tekst heb ik er nog niet opgedaan omdat ik nog niet weet wat ik er precies op wil.
En die kan eventueel ook aan de binnenkant gedaan worden.

De basis van de kaart is 13,5 cm.
Jet vierkant erop 9 cm en de strook 2,5 cm .
Het dessinpapier is een halve cm kleiner.

De witte delen heb ik bewerkt met distress inkt.

Ik zal hier onder alles op een rijtje zetten en doorlinken naar de webwinkel.

Leuk dat je bent langs geweest en graag tot een volgende creatie.




SB10585 3D Push Out - Yvonne Creations - Have a Mice Christmas - Christmas Socks.jpg  YCD10252 Dies - Yvonne Creations - Have a Mice Christmas - Christmas Mouse Gift.jpg  YCPP10041 Paperpack - Yvonne Creations - Have a Mice Christmas.jpg    Linnenpakket - 4K - Yvonne Creations - Celebrating Christmas


Memento Dew Drop inktkussen Olive Grove MD708   Memento Dew Drop inktkussen Rhubarb Stalk MD301   


EFSNE001 - Mixed media Sneeuw Effect Wit




Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends