De winter komt eraan....mijn DT bijdrage voor kreatrends

 Houden jullie van de winter???

Ik vind het wel mooi als het lekker vriest en het zonnetje schijnt.
Sneeuw vind ik ook niet zo heel erg als je maar gewoon naar buiten kunt en je ding kunt doen.

Met de nieuwe borduurmallen van MD kun je mooie winterse kaarten maken.
Ik heb voord deze kaart de ijskristallen gebruikt.
En het leuke is dat je ze op vele manieren kunt borduren.
Voor het borduren heb ik 3 draadjes DMC gebruikt.
Je kunt er ook 4 doen dan word het wat voller.
Net wat je zelf mooi vind.


Voor de achtergrond heb ik een wat oudere embossmal van Amy gebruikt.
Ik vond deze erg mooi bij het geheel passen.
Ook het plaatje is van Amy design.
De tekst heb ik 2 x uit gestanst en wat verspringend op elkaar geplakt.

Hieronder alles weer op een rijtje en weer doorgelinkt.



            


Leuk dat je bent langs geweest!!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends