BZZZZZ BZZZZZZ....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Allereerst nog de beste wensen voor jullie.
Laten we hopen dat 2022 een mooier jaar wordt als het afgelopen jaar.

Ik ben aan de slag gegaan met de slimline mal van Studio Light.
Deze slimline mal is van zichzelf al zo mooi bewerkt dat het 
voor de aankleding niet veel nodig heeft.
Ik zag bij Hennie in de webwinkel het pakketje van DDBD met
 de bijtjes staan en wilde die met deze mal combineren.
Ik moet zeggen dat het een super leuk effect geeft.



Bij het pakketje zitten deze uitdrukplaatjes .
Dus je kun in de bijpassende kleurtjes je kaart direct opleuken.
Ik heb achter de kaart een standaardje gemaakt zodat de kaart kan staan.
Zo zie je maar dat het niet altijd ingewikkeld hoeft te zijn.
En zo heb je redelijk snel een mooie kaart.



Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt.



Leuk dat je bent langs geweest!!


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends