Volgend level gehaald.... DT kaart voor Kreatrends

 Ik heb deze creatie gemaakt met de gave gamecontroller van Marianne Design.
En met de leuke bijpassende tekst stempels maak je supergave kaarten voor gamers.


Deze kaart is voor onze schoondochter die volgende maand .....
je raad het al.....30 jaar wordt.

Ik heb de controller uitgestanst en de grijze deeltjes uitgetekend
 door de mal op het papier te leggen en de openingen na te tekenen.
daarna uitgeknipt en op de controller geplakt.
Voor de kleurtjes heb ik kleine splitpennetjes gebruikt.
Maar je kunt er ook plakpareltjes voor gebruiken.
Voor de cirkels heb ik verschillende papiertjes uit de blok gebruikt in bijpassende kleuren.
Verder heb ik de kaart simpel gehouden.


Ik ben benieuwd naar jullie creaties met deze mallen.

De gebruikte materialen uit de webwinkel staan weer hieronder.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends