Een stekelige kaart die niet prikt...gemaakt voor Kreatrends

 



Ik heb voor deze creatie de collectables set Cactus plus gebruikt.
Deze set bestaat uit 2 mallensets.
en zijn nu maar  11,15.
Als basis heb ik een Studio Light mal gebruikt.
En dan gewoon de cactussen en potjes uitstansen , embossen eventueel beïnkten.
Het in elkaar zetten is ontzettend makkelijk en leuk.
Voor het groene achter het opengewerkte heb ik de basismal nogmaals uitgestanst.
Maar nu niet de bloemen rand/opengewerkte gedeelte erop.
Afgesneden bij de kleine rondjes en dit achter het open gedeelte geplakt.
Ik vond het BOHO summer pretty paper bloc hier wel erg leuk voor.
De tekst heb ik gestempeld met het stempeltje zomaar iets liefs.
Waarvan ik iets liefs even heb afgeplakt tijdens het beïnkten en 
met stempelen het plakband er weer afgehaald..
Zo kun je heel simpel een gedeelte van een tekst gebruiken.

Hieronder alles uit de webwinkel van Kreatrends op een rijtje.

https://www.kreatrends.nl/CS1075-Houtstempel-set-Kadopost


Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends