Winter


Winter.
 Ook weer een mooi seizoen.
Eigenlijk hebben alle seizoen wel hun mooi kanten hahaha
Deze keer heb ik weer de crafstencil triangle gebruikt maar op een hele andere manier.


Voor deze creatie heb ik de basis 2x uitgetekend en gesneden en zoals je
 hieronder kunt zie op elkaar geplakt en er gekleurd papier op gedaan

Dit papier heb ik eerst even bewerkt met de embosfolder dots.
De kaart heb ik aangekleed met de nieuwe kerstlijn
Christmas miracle van Yvonne's creations.
De sterren zijn een grote en een kleine.
Waarvan het middengedeelte ook uitgestanst wordt.
Ik heb dit gedeelte gesponst met inkt.
De tekst is van craft emotions.
Het plaatje is opgewerkt in 3d en is ook van de christmas miracle lijn.



misschien heb ik je op een idee gebracht....
Leuk dat je bent langs geweest.
Alle producten nog even op een rijtje:












 

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends