De bloemetjes buiten zetten...gemaakt voor Kreatrends

 Deze keer een kaartje met de achtergrond ovaaltjes 
van MB...... by Marleen.
Op de creatie heb ik een lekker eigenwijze gnome gezet.



Door bijvoorbeeld zoals ik gedaan heb een witte basis kaart te nemen.
En hierop een groen vierkant te doen.
Die ik eerst geembost heb met dots.
En hierop 3 uitgestanste ovalen verhoogd op te plakken krijg je 
leuk effect.
Weer heel anders als bij mijn vorige creatie.
Voor de vleugels van de libelles heb ik vellum gebruikt.

Ze zijn er in het oval en vierkant.
En zoals je ziet kun je ze voor heel veel dingen gebruiken.
Ik link ze beiden hieronder.




En hieronder de rest van de producten die ik gebruikt heb:









Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends