Nogmaals viooltjes ....gemaakt voor Kreatrends

                                                  Maar nu met een borduurtje eromheen.
Ik ben nogmaals met de painted pansie circle mal in de weer geweest.
Nu heb ik alleen de  middelste 2 mallen gebruikt.
Hierop heb ik een plaatje van marieke gedaan.
En daaromheen een borduurtje in de kleuren van het plaatje.
Ik heb mijn favoriete modelletje hiervoor gebruikt.
De kaart is 13,5 cm x 13,5 cm.
daar haal je een hoek af van 6 cm en van het
 gekleurde papier(oplegkaartjes) haal je 5,7 cm.
En dan een borduurpatroontje naar eigen keuze.
Je hebt vast wel boekjes of een HJ waar wat instaat.


Hieronder alles uit de webwinkel:





Rest mij jullie hele gezellige kerstdagen te wensen .
Geniet van en met elkaar.









Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......