donderdag 18 juli 2024

Wil je ook een sinasappeltje...gemaakt voor Kreatrends

 En dan voorlopig even de laatste met de leuke AI plaatjes.
Wat zijn ze leuk he ...
En zoals je ziet hoef je er helemaal geen bewerkelijke kaarten mee te maken.
Ik heb je laten zien dat je met een mooie mal al een heel mooi effect krijgt.
Voor deze heb ik geen mal gebruikt maar een borduurpatroontje
en dit blijft toch wel een beetje mijn favo modelletje om te maken.



Wat ik gebruikt heb uit de webwinkel: 


Ik ben benieuwd wat je er van vind en heb je zelf leuke creaties gemaakt met deze plaatjes...laat het weten dan komen we zeker bij je kijken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss