maandag 4 mei 2026

Pasen

Voor onze kleinzoon heb ik dit zakje gemaakt met pasen.
Het was de bedoeling om er chocolade haasje enz in te doen ,
maar het chocolademalletje was helaas niet te krijgen bij de AH....grrrrrrr.
Maar goed ...dan maar schuimpjes, ook lekker.
hahahah...ja want die zijn natuurlijk allang op


Ik heb gebruikt:

Snijmal paas outfit:

snijmal Muis:

Snijmal bagtopper:

knoopje

schuimpjes





 

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss