Oh wat zijn dit geweldig leuke snijmallen.
Toen ik zag dat ze uitkwamen werd het "heb" gehalte wel erg hoog.
Onze kids en kleinzoon zijn gek op spelletjes spelen op de switch.
En nu kun je gewoon een switch namaken en een scene van Mario.
Geweldig....wat is dat leuk om te doen.
En je kunt er eindeloos mee variƫren want er zitten nog veel meer onderdelen bij.
Ik heb deze gemaakt voor onze zoon.
Die vandaag 34 kaarsjes mag uitblazen.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss