Een doosje vol met....................kittens.....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Miauw, miauw......
Dit is zo leuk om te maken.
Toen ik de popup box van DDBD zag en de kittens van Eline
 wist ik meteen wat ik er mee ging doen.
Een doosje vol met KITTENS.


Het doosje teken je na en knip je uit.
Het dessinpapier doe je ook zo.
Nu zit er nog een rechthoekig reepje op het sjabloon
470.713.047 -Dutch Doobadoo Box Art Popup Box

Deze teken je op een apart stukje cardstock.
Want dit komt tussen je doosje zodat je er in dit geval kittens 
tegenaan kunt plakken
Als je goed kijkt hieronder zie je achter het grijze kopje zo'n reepje.

Ja en dan is gewoon lekker spelen met de mal.
zoals je ziet kun je eindeloos veel variaties maken.





Eline heeft ook een leuke tekst stempel erbij .
Waar ook katjes opstaan.
Deze heb ik op dessinpapier gestempeld en rondom het doosje geplakt.
Ook zitten er mini pootafdrukjes bij, die heb ik op de flap naast de tekst gestempeld.




Hier nog even de achterkant.


Ik ben benieuwd of jullie ook zoveel plezier beleven met deze mallen.
Heb je ook gemaakt, laat het ons maar weten, dan komen we zeker bij je kijken.
Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt.

Leuk dat je langs kwam en tot de volgende creatie





470.713.047 -Dutch Doobadoo Box Art Popup BoxCOL1454 Collectables snijmallen Eline's kitten   CR1368 Craftables Punch Die Cats and DogsEC0172 Clearstamps Eline's kittens

PK9145 Pretty Papers bloc Beary Cute12219-1931 Wiebel ogen 6 mm  Stazon stempelinktkussen stone greyCardstock-305-x-305-cm



 

Reacties

  1. wat een superschattig doosje heb je gemaakt het is zo een vrolijke beestenboel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi doosjes met al die leuke katjes !
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart Giny!
    Leuk bedacht!

    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends