Trouwerij

Vandaag een trouwkaart op mijn blog.
Begin van deze maand is onze zoon getrouwd.
We hebben een prachtige mooie dag gehad en het weer was prima.
Niet te heet en geen regen.

Wel een heel speciaal gevoel geeft dat hoor,
als je kind gaat trouwen.
Tja en dan moet er natuurlijk wel een kaart gemaakt worden.

Ik heb gekozen voor de hart popup van DDBD


Een super gave mal die heel geschikt is voor dit soort kaarten.
Een leuk detail is dat de sluier van het vogeltje gemaakt is 
van tule wat van de jurk van mijn schoondochter is gekomen.
Haar jurk werd op lengte geknipt en er werd gevraagd of we de restjes mee wilden.
Ja graag zei ik.😁


De ringen en de hals van de champagne fles heb ik gemaakt 
van de envelop waar hun trouwkaart in zat.
En verder heb ik een aantal mallen van Marianne design
 gebruikt die heeeeeeel goed bij een trouwerij passen.







Leuk dat je langs kwam......


Reacties

  1. Wat een plaatje van een kaart voor deze hele bijzondere gelegenheid! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met de trouwerij van je zoon Giny. Lijkt me inderdaad heel speciaal. Je kaart is erg mooi gemaakt en wat leuk dat een rest tule van de bruidsjapon is gemaakt en ook nog wat van de envelop van de uitnodiging. Zo krijgt deze kaart meteen emotionele waarde. Leuk zijn die aangeklede vogeltjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor je zoon...gefeliciteerd!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd! Een heel mooi kaartje en zo leuk dat je materialen hebt gebruikt van hunzelf, de sluier en de envelop! Een waardevolle herinnering zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! Wat een speciaal moment en je hebt er een heel speciale kaart voor gemaakt met mooie details. Zo leuk ook die vogeltjes als bruid en bruidegom! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Giny! Wat leuk dat je zoon getrouwd is! Gefeliciteerd! Wij kregen onlangs bericht dat onze dochter ten huwelijk is gevraagd! In juni is het plan...
    Je kaartje is super leuk. Prachtige details heb je erop verwerkt. Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends