Summer Dreams mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Wat hebben we toch een heerlijke zomer.
Het was af en toe wel heel erg warm maar al met al heerlijk zomerweer.
 En wat doe je dan 's avonds??? 
Juist...heerlijk buiten vertoeven met lichtjes, lampjes of lampionnetjes aan.


En dat gebeurt ook op deze kaart.
Marianne heeft weer zoveel leuke mallen uitgebracht en
 daar heb ik deze creatie mee gemaakt.
De basisvorm is gemaakt met een Dutch Doobadoomal.


Voor de binnenkant heb ik de flamingo colectable gebruikt.
En niet in standaard roze maar meer oranje/bruin.
En kijk hem eens paraderen tussen de palmbomen.
Hij heeft het erg naar zijn zin.
Verderop ziet hij lampionnetjes hangen en als hij goed luistert
 hoort hij ook nog heel zacht mooie muziek.
Heerlijk om bij weg te dromen.........
SUMMER DREAMSSSSSSSS

Hier nog even de voorkant.


En een selfie van de flamingo.
Kijk hem eens genieten.


Wat een prachtige mooie serie vind ik dit.
Met veel plezier heb ik deze kaart weer gemaakt.
Wil je hem ook maken?????
Hieronder zet ik weer alles op een rijtje en weer doorgelinkt naar de webwinkel.
Dan kun je er zo op klikken, bestellen en er ook mee aan de gang.
Natuurlijk is er nog veel meer moois in de webwinkel.





470.713.672 Dutch Doobadoo Card Art 2-luik A5  COL1456 Collectables snjimallen Eline's flamingo  LR0541 Creatables snijmal palm trees    CR1355 Craftables snijmallen Grass  CR1443 Craftables snijmallen lampion set  CR1417 Craftables punch die ABC

DF3449 3D Design folder tropical leaves  PK9157 Pretty Papers bloc Soft pastels  Distressinkt Vintage Photo  6200-0222 Ink blending Tool Joy!Crafts85348 Glitter brads  medium brights American Crafts




Bedankt dat je langs kwam en tot de volgende creatie.


Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends