En weer een ......uiltje ......

En weer mag ik 5 nieuwe volgers welkom heten.


En wat een leuke en lieve reacties weer op mijn vorige post.
Dank jullie wel!!!!!!

Krijgen jullie er al genoeg van???
Van al de uiltjes.
Hihihihi het lijkt wel uilenweek.
Deze keer heb ik een uiltje verwerkt op een envelopje.
Deze heb ik gemaakt met een dutch doobadoo stencil.
Deze zit in een setje van 2 mallen.
Dit formaat en nog een kleiner.
deze heeft het formaat 11 cm x 8 cm



Bijpassende kleurtjes bij het uiltje gezocht.
En het een en ander uitgesneden.
Simpel .....maar dat was de bedoeling.

Het is wel heel leuk om met deze envelopjes te werken dus 
ook daar zullen er waarschijnlijk wel meerdere van voorbij komen.
Hahahahaha, stilzitten doen we niet.

Ik ga weer lekker verder met iets nieuws.

Creatieve groetjes Giny

6002/0024 Joy! Snij- en embossingmal bloemen 1  6002/0253 Sending Love - Joy! Snijmal rand met hartjes



Reacties

  1. Weer een uiltje en weer een schatje Giny. Liefs, veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een uiltje en weer een schatje Giny. Liefs, veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurtjes, mooi kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supersuperschattig! Van uiltjes krijgen we nooit genoeg!
    Ik heb die envelopmallen ook maar gebruik ze eigenlijk nooit....toch maar eens doen!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Giny! Lekker vrolijk, gezellig en het uiltje past helemaal in de tijd hoor! Je maakte me natuurlijk wel nieuwsgierig en ben maar even gaan kijken wat voor uiltjes je nog meer had gebruikt...super hoor, staat allemaal mooi te stralen!! En proficiat met je 100 volgers!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Giny,

    Mooie kaart en het uiltje is i.d.d. superleuk.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi uiltje en zo mooi op de envelop Giny
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi, uiltjes zijn zo leuk, die vervelen nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Giny nee hoor ik krijg er niet genoeg van om die prachtige uiltjes te bewonderen hier bij jou ...
    En wat een leuk ideetje om een kaartje te maken op een omslag ... Heel leuk idee ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er kunnen mij geen uiltjes genoeg voorbij komen hoor. Ik vind ze prachtig. Bij jou gaat het ook helemaal goed....107 al weer. Helemaal super.
    Fijne avond nog.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijk hoor! Ben de uiltjes nog niet zat! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohw, maar deze is ook weer super leuk geworden. Lekker kleurrijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hoor een uiltjesvlop.
    Groetjes Ellii

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een euke vrolijke uiltjes kaart Giny,erg leuk gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind ze super die uiltjes!
    Je envelop is schitterend.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik krijg nooit genoeg van uiltjes en dit vlopje vind ik dan ook weer super leuk!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuk idee om enveloppen te bewerken.
    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaartjes maak je Giny en o zo vrolijk!
    Hou ook erg van uilen!
    gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaartjes maak je Giny en o zo vrolijk!
    Hou ook erg van uilen!
    gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends