Hieperdepiep

Gisteren heb ik weer een creatie op het kreatrends blog geplaatst.
Vandaag op mijn eigen blog!!!

Deze keer heb ik een creatie gemaakt met een Dutchdoobadoo stencil .
Deze zijn er in verschillende vormen.
Kijk maar eens in de webwinkel.
Als je HIER klikt kom je er direct.
Ik heb gekozen voor de shape art Rose.


Ik hem hem uit verschillende kleuren gesneden.
470.713.106 Shape Art Rose
Doordat er verschillende openingen zijn kun je hem van 
groot naar klein doen.
De kleuren heb ik aangepast op het plaatje met de uiltjes.
Ik heb wat ruimte gelaten tussen de lichtroze en 
de donker roze bloemvorm.
Daar heb ik weer een label tussen geschoven.
Verder heb ik een bloem gemaakt in dezelfde kleuren als de basiskaart.
Ik heb de uitgestanste delen eerst nat gemaakt.
Daarna lekker in elkaar gekreukeld .
En het daarna laten drogen.
Als het bijna droog is voorzichtig weer ontvouwen.
Ik heb met behulp van een wat dikkere prikpen ,
een gaatje in het midden geprikt.
En de bloemen op elkaar vast gezet met een splitpen. 
Onder de bloem nog 2 uitgestanste bladeren waarvan 
ik de geemboste delen beĆÆnkt heb.


Verder heb ik nog een swirl uitgesneden en die heb ik
ook beĆÆnkt op de geemboste delen.
Hierop heb ik weer wat roosjes geplakt in bijpassende kleuren van de basiskaart.


Het plaatje opwerken in 3d , tekst stempelen op de label.


Ook de achterkant heb ik beplakt met de kleiner wordende vorm.

Voordat ik alles op elkaar geplakt heb heb ik er een lint tussen geplakt.



Het was weer erg leuk om deze creatie te maken.
Ik heb hieronder nog even alles op een rijtje gezet.
Als je op het plaatje klikt kom je direct bij het product n de webwinkel.

470.713.106 Shape Art Rose  6002/0359 Noor! snij- embossingmal swirl  6002/0332 Noor! snijmal bladeren  6002/0156 Noor! Snijmal Floral Flourishes bloem 1  LR0154 Creatables snij- embossingmallen labels
CD10344 3D knipvel uiltjes   Distress inkt kussen Bundled Sage

Creatieve groetjes Giny

Reacties

  1. Wat een geweldige kaart zeg,je hebt hem mooi opgebouw,ik blijf er naar kijken,super!
    Fijne zondag. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handige mal is dat, Giny! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan! Ook dat je de achterkant zo mooi hebt gemaakt.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Giny!!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Giny

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.
    De uil is weer fantastisch!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige en vrolijke kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie gezellige kaart in een prachtige vorm!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt!

    Groetjes Maartje

    http://artjournal-by-maartje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Giny,

    Wat een super leuke kaart. De mallen zĆ³ mooi gebruikt en erg mooie kleurtjes en details,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je heerlijk 'uilig' bezig Giny...het is een beauty!
    Zie al uit naar je volgende uilenkaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Giny, mooie vorm en kleuren en wat heb je de bloem mooi opgebouwd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had 'm gisteren al gespot. Maar ook vandaag is het nog steeds een geweldig leuk kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave en mooie, frisse kaart Giny! Ook heel schattig plaatje van Yvonne C.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kaart,Giny.Leuk het uiltje.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een plaatje Giny, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuk kaartmodelletje van deze mooie shape gemaakt. Lief plaatje erop verwerkt en de bloem is ook prachtig.
    Een hele mooie creatie Giny.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig mooi kaartje Giny. Echt super leuk. Liefs, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Giny,
    Wat is dit een prachtige kaart, mooi samengesteld papier, leuk plaatje en perfect afgewerkt ( ook de achterkant)
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Giny, wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt en het de moeite waard vond om volger te worden. Dat vroeg natuurlijk om een tegenbezoek. Wat een leuke dingen maak jij, ben dan ook volger geworden bij jou.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends