Grote dromen beginnen klein....mijn DT bijdrage voor KREATRENDS



Deze keer ben ik aan de gang gegaan met het hondenhokje van DDBD.
een super leuk projectje om te maken.
Het in elkaar zetten spreekt eigenlijk voor zich.
En de aankleding ligt aan je zelf.
Ik heb gekozen voor een stel dat gaat samen wonen.
Zelfs de binnenkant heb ik "bekleed".
Als je op de foto hierboven goed kijkt door de opening kun je het streepje zien
welke ik ook op de buitenkant heb gebruikt.


Grasrandje eromheen, wat klimop erlangs.
Volgens mij gaan de hondjes het er erg gezellig vinden.






Hieronder weer alles op een rijtje.
Leuk dat je bent langs geweest.

Heb je nou ook zo'n leuk hondenhokje gemaakt of er totaal iets anders mee gedaan.
Laat het ons weten hier of op facebook.
We komen zeker bij je kijken!!!




470.713.727 Dutch Doobadoo Card Art DoghouseADD10023 Snijmal Amy Design Animal Medley Cats and Dogs   CS1019 Clearstamps Droom teksten NLPK9145 Pretty Papers bloc Beary Cute

CR1323 Craftables ponsmal bloemetjes     CR1355 Craftables snijmallen Grass   Versafine stempelinkt onyx black  

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends