Hello Baby....mijn DT bijdrage voor KREATRENDS


Deze keer ben ik bezig geweest met de Dutch Doobadoo envelop.
Wat is die leuk!!!!!
Je kan er lekker veel op en in kwijt.
Dus je kunt er alle kanten mee op.
Ik heb deze keer gekozen voor een baby envelop.
Als je in plaats van een kado geld wil geven.
Dan is dit een leuke manier.
Om het geheel bij elkaar te houden heb ik er een band omheen gemaakt.


Aan de binnenkant heb ik met de lange kruissteekmal een"labelhouder" gemaakt.
Hierachter weer het mooie nieuwe label van MD.
Op het label heb ik hartje geborduurd met DMC wat bij het dessinpapier past.



Voor de onderste flap met "labelhouder"heb ik de DDBD mal zelf gebruikt.
Ditmaal de bovenste flap, die heb ik uit dessinpapier geknipt.
En aan de zijkantjes, onderkant en bij de punt naar beneden toe, 
tape gedaan zodat je vakjes krijgt.
Achter 1 vakje een mini envelopje en achter het andere vakje een labeltje 
op maat gemaakt en de bovenkant van de grote label als
 model gebruikt voor de bovenkant ervan.






Ik hoop dat  je weer wat inspiratie heb gekregen.
Heb je nu ook zo'n leuke envelop gemaakt vertel het ons hier of op facebook, 
dan komen we  bij je kijken.

Hieronder alles weer op een rijtje.
Leuk dat je langskwam




470.713.335  Dutch Doobadoo Fold Cardart Envelope slantPB7056 Pretty Papers Eline's Summer picnic AK0074 Knipvel Eline's Sunny PicnicLR0608  Creatables snijmallen Anja's Vertical Folding die - Rectangle

CR1473 Craftables snijmal Cross stitch border45.4551 Lea'bilities snijmal Easy Flower 001   Flower foam sheets a4 White





Reacties

  1. Dat ziet er super uit zeg. Leuk gedaan en heel inspirerend met de DDBD mal. Zo zie je steeds weer dingetjes die je dan zelf in je ideetjes opslaat...hoe leuk is dat.
    Grts. Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends