Groetjes.... mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Ik heb voor een funfold kaart gekozen.
De naam zegt het al een grappige vouw kaart.
Het idee heb ik op you tube gezien.



Ik heb een basis kaart genomen van 10 cm x 15 cm.
Hierop heb ik een witte mat van 9,5 cm x 14,5 cm.
De mat heb ik bestempeld met de veelzijdige
 clearstamp coulorful silhouette fantasie.
Ik heb 3 kleurtje inkt uitgekozen en 3 verschillende bloemen/takjes.
en deze heb ik ramdom gestempeld.
Dus gewoon her en der.
Zo kun je heel gemakkelijk zelf je dessinpapier maken.
Hetzelfde heb ik gedaan met de 2 andere matten.
Met andere bloemen maar dezelfde kleurtjes inkt.
De linker en de rechter flappen zitten dus vast onder het achtergrondje.
Als je goed kijkt is het wel te zien.
De roze flap is 9 cm x 11 cm en de groene flap is 8 cm x 10 cm.
Ik heb ze beiden op 2 cm gerild zodat je een vierkant overhoud met een strookje van 2 cm.
deze strook heb ik dus onder het achtergrond papier geplakt.

En als je de kaart dan openklapt zie je in het midden de tekst groetjes staan.
Ook alweer zo een leuke nieuwe handige snijmal van Marianne.
Bovenop de rechterflap heb ik een bloem gemaakt in de kleurtjes van de stempelinkt.
Met wat takjes eronder.
Zo kun je een vrolijke kaart met de groetjes van jezelf naar iemand sturen.






Hieronder als uit de webwinkel op een rijtje en weer doorgelinkt .
Leuk dat je langs kwam.


CS1047 Clearstamps Colorful Silhouette - FantasyLR0646 Creatables snijmal GroetjesLea'bilitie snijmal Easy Flower nr. 2   85348 Glitter brads  medium brights American Crafts


Memento Dew Drop inktkussen Angel Pink MD404   Memento Dew Drop inktkussen New Sprout MD704   Memento Dew Drop inktkussen Rose Bud MD400



Reacties

  1. Wat een leuke en originele kaart is dit. Leuke kleuren heb je gebruikt.
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends