Met zijn tweetjes is het leven leuker.....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Dat vond ik wel een toepasselijke tekst voor deze creatie.
Ik ben met het leuke vogelkooitje van Dutch doobadoo aan de slag gegaan.


Ik heb het kooitje op wit cardstock getekend en uitgeknipt en gesneden.
Op de voorkant heb ik van CraftEmotions het superleuke
 grasrandje met bloemetjes gebruikt.
Deze heb ik 2x uitgestanst uit groen en daarna uit geel uit rood en uit roze.
1 groene heb ik omgedraaid achter de andere geplakt,
zodat je de grasjes erachter ziet.
Van de roze, gele en rode heb ik alle bloemetjes
 geknipt en deze op de groene rand geplakt.
Op de bovenrand heb ik 2 swirls van Craftemotions gedaan.
Deze heb ik 2x uit groen gestanst en daar 1 van omgedraaid, 
zodat hij gespiegeld is.
Hierop heb ik weer kleine bloemetjes geplakt van een craftable.



Aan de binnenkant heb ik 2 parkieten / papegaaien geplakt.
Op een achtergrond waarvan de randen beĆÆnkt zijn.
En ook hier de swirls.
En daarop een grotere bloem.

En zoals je ziet aan de linkerkant nog een grasrandje en een hartje.



Voor  de voorkant heb ik het hart 2x op wit getekend en uitgeknipt.
En dit op elkaar geplakt met organza lint ertussen.
En zoals op de eerste foto te zien is op de witte kant een tekst gestempeld.
En als je kaart dat staat bengelt het hartje.


Ik hoop je een idee te hebben gegeven.
Hieronder alles uit de webwinkel op een rijtje en doorgelinkt.
Leuk dat je bent langs geweest.





470.713.770 Dutch Card Art Birdhouse115633-0258 Craftemotions snijmal grasrand weidebloempjes   115633-0520-Craftemotions-snijmallen-swirls-4-stuks   COL1465 Collectables snijmallen Eline's birdsCR1323 Craftables ponsmal bloemetjes


PK9143 Pretty Papers bloc english roses   Distressinktpad Old Paper



Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends