Een nieuw nestje... mijn DT bijdrage voor kreatrends


Vandaag is het weer mijn beurt om een creatie te plaatsen.
Ik ben aan de gang gegaan met de super mooie studio light mal met bloemenrand.



Het mooie van deze mallen is dat alle onderdelen er zijn om alle laagjes uit te snijden.
Dus je hoeft niet te meten .
De bloemen die heb ik wel nog 2 x uitgestanst.
1x uit wit en 1x uit dessinpapier.
En als je de randjes goed volgt kun je ze kleiner knippen.
Ik heb er deze keer een verhuiskaartje van gemaakt.
Een nieuw nestje vond dan ook wel een toepasselijke tekst.

Ik hoop dat je weer een ideetje erbij hebt.
Leuk dat je bent langs geweest.

Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.


STENCILSL280  Embossing Die Cut Essentials nr.280 VK9573 Knipvel Birdhouses spring115633-0520-Craftemotions-snijmallen-swirls-4-stuks




Reacties

  1. Wat een gezellig voorjaarskaartje in deze kleuren! Mooie mal van SL.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart in frisse kleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends