Tijdloos..... Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Vandaag is het weer mijn beurt om een creatie te plaatsen.
Ik ben bezig geweest met het horloge en de emoticons ,
beiden van Marianne Design.

Wat kun je daar lekker veel mee variƫren.
Ik heb een mannen en een vrouwen horloge gemaakt.
Lekker toepasselijk in blauw en roze.  
Je kunt er natuurlijk ook dessinpapier voor gebruiken.
Geeft ook een leuk effect.
De horloges heb ik op een label geplakt.
Deze zijn ook van Marianne design.
Het label heb ik bewerkt met distressinkt en een mask.



Verder heb ik er her en der een emoticon bij geplakt.
Deze kun je werkelijk overal bij gebruiken.
De horloges zijn allebei verhoogd opgeplakt met 3d foam.
Ik heb er nog his en hers bij geplakt.
Maar je kunt er ook een naam bij zetten.




Ik hoop dat je er weer een ideetje bij hebt.
Hieronder alles uit de webwinkel en doorgelinkt.



LR0656 Creatables snijmal Watch by Marleen  CR1508 Craftables Punch die Smileys  CR1510 Craftables Long tags   craftables mini alphabet

470.715.121 Dutch Mask Art Wyber A5   470.154.001 Dutch Doobadoo Mask Art Gears


Distress inkt pad Picked Raspberry   Distressinkt Stormy Sky



Leuk dat even langs geweest bent.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends