Onderwaterwereld....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

  Het is mijn beurt weer om iets te plaatsen.

Ik ben aan de slag gegaan met de underwaterworld serie van Amy Design.
Wat een leuke serie is dat.
Toen ik de mallen zag zat dit idee gelijk in mijn hoofd.
Ben je al nieuwsgierig????
Ze noemen dit een gatefold shuttercard.


Dit is de klaart met band erom heen.


En hier is de band eraf.
Hieronder kun je een kleine opening zien op de binnenkant.



En hieronder is de kaart en de opening(schuif) open.
Zodat je weer iets van de achtergrond kunt zien.



Het is eventjes puzzelen maar het resultaat is erg leuk ...vind ik zelf.
Als je de kaart dicht vouwt dat schuiven de "luikjes"weer dicht.
Een grappig effect.
Ik heb de porthole van Amy Design gebruikt als doorkijk naar de onderwaterwereld.
En zoals je ziet zitten er heel veel leuke onderwaterwereld dieren bij de serie.
Met alle leuke onderdelen en met het bijpassende dessinpapier 
kun je een heel eigen onderwater landschap creëren.



Nog even de rechter zijkant.

En de linker zijkant.

Vind je het ook leuk om een gatefold shuttercard te maken of 
een andere creatie met deze leuke mallen?
Op youtube zijn er filmpjes te vinden hoe een gatefold shuttercard gemaakt wordt.

Hieronder staat alles wat ik heb gebruikt en direct doorgelinkt naar de webwinkel.







ADD10210 Dies - Amy Design - Underwater World - Porthole ADD10211 Dies - Amy Design - Underwater World - Sea Life  ADD10212 Dies - Amy Design - Underwater World - Ocean Animals
 ADPP10033 Paperpack - Amy Design - Underwater WorldSB10455 3D Push Out - Amy Design - Underwater World - Sea Animals




Leuk dat je bent langs geweest.
Heb je ook een leuke creatie gemaakt met deze mallen?? 
Laat het ons weten dan komen we graag bij je kijken.


                                        

Reacties

  1. Ooooh deze is ook wel heel erg gaaf Gibby!
    Mooi hoe je alles verwerkt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends