Kerstknuffel.....Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 

 Wat zijn er weer een hoop leuke nieuwe mallen.

Ik ben deze keer aan de gang gegaan met een mal van Studio Light.

                                           Deze mal kun je op verschillende manieren gebruiken.

                                                                   En dit is er 1 van.

Ik heb er voor gekozen om de mooie bloemen rand uit de basis te stansen.
Maar je kunt hem ook apart uitstansen en op de basis plakken.
Binnenkort volgt er wel een voorbeeld hier op het blog.
Er zijn ook weer erg leuke kerstknipvellen uitgekomen van 
Precious Marieke met bijpassend dessinpapier.
Die heb ik ook op deze creatie gebruikt.
Van Card Deco zijn er heel veel leuke tekst stansje voor de feestdagen uit gekomen.
En hiervan heb ik de kerstknuffels gebruikt.
Deze heb ik op een label van MD geplakt met een poinsettia van Leanne.

Deze heb ik onder de vogeltjes geplakt.
Met een andere mal van MD heb ik een pocket gemaakt 
door hem met foamtape verhoogd op te plakken.
Zo hebben de letters er geen last van.
Onder de uitstanste bloemenrand heb ik wat rood papier
 geplakt wat ik gesneden heb met de basismal.
Zo gesneden dat ik alleen het linker stuk overhield.
Wat lint er door, plaatje erop.
Ik heb er een standaardje achter gemaakt zodat hij kan staan.


En zo ontstaat er zomaar weer een kerstkaart.
Zijn jullie al druk bezig met jullie kerstkaart??


Hieronder alles wat ik heb gebruikt op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.




STENCILSL300 - SL Cutting & Embossing Die Card Shape Essentials, nr.300CDECD0040 Card Deco Essentials snijmal KerstKnuffel   CD11503  3D knipvel - Precious Marieke - Touch of Christmas - Birds  PMPP10028 Paperpack - Precious Marieke - Touch of Christmas


45.8961Leabilities Multi Die Flower 004      DF3455 Designfolder Marjoleine's dots   Snijmallen Craftables CR1439 - Basic arch  CR1510 Craftables Long tagsMemento Dew Drop inktkussen Rhubarb Stalk MD301



Leuk dat je langs geweest!!

Reacties

  1. Leuk plaatje, mooi papier, je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart heb je met die leuke mal gemaakt Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends