De beste wensen ....spinner/schommelkaart....mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Mijn creatie vandaag is gemaakt met de DDBDmal schommel.

Door de randjes tegen de buitenlijn te tekenen kun je je dessinpapier matten.
Het witte papier heb ik tegen de buitenlijn getekend.
Dit gaat het makkelijkst met een heel dun potlood.


Om het bovenstaande effect te krijgen heb ik de basis 2 x uitgetekend en geknipt.
De sterren heb ik op een  groen draadje geplakt en boven en onder aan 
de achterkant van het voorste gedeelte geplakt met tape.
Als je hem voorzichtig ronddraait en loslaat, spint/draait hij terug.
Zoals je ziet heb ik uit het achterste gedeelte niet het ovaal gehaald.
Ik heb de 2 delen op elkaar geplakt en dan alleen de zijkanten zoals je kan zien.
De kaart kun je op verschillende manier dichtklappen , dus hij is makkelijk te versturen.

Je kunt je kaart op allerlei manieren versieren.
Ik heb hier gebruik gemaakt van 2 3d palltjes aan weerskanten en de 
superleuke stempel van Card Deco.
Deze zijn er in verschillende teksten.
Kijk maar eens in de webwinkel.



Hieronder kun je het groene draadje zien.



Dit is mijn uitvoering van de spinner/schommelkaart.
Hieronder zet ik alles wat ik gebruikt heb en link ik door naar de webwinkel.

Leuk dat je bent langs geweest.
Heb je ook een creatie met deze mal gemaakt,
Laat het ons weten dan komen we bij je kijken.



470.713.805  DDBD Card Art SchommelCDECS013 Card Deco Essentials clearstamps De Beste WensenMFD061 Multiframes Die Straight Star  45.8961Leabilities Multi Die Flower 004LR0639-Creatables-dies-Birdcage-(L)

CD11503  3D knipvel - Precious Marieke - Touch of Christmas - Birds  6500-0011 Joy foam pads 1 mm dik    PK9171 Pretty Papers Bloc  Brocante Christmas







 

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends