Fairy huisje....Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de Fairy lijn van craft emotions.

Wauw...wat zijn dat leuke mallen.
De kaart die is gebruikt heb is 13,5 x 15 met de vouw aan de bovenkant.
De bruine kaart is totaal 13 x 28,5 en word gerild op 7 en op 14.
De vouw gebruik je daar aan de onderkant.


En dan ga je lekker alle onderdeeltjes uitstansen en 
in elkaar zetten en bouw je je fairy huisje op.
Ik heb het theepotje op zijn kop gebruikt.
Maar je kunt hem ook gewoon gebruiken.
Mogelijkheden genoeg.

Hieronder zie je de zijkant van de kaart.
Een beetje lastig te zien maar in de vouw , onderaan de sterren heb ik 
een grasrandje met bloemetjes gebruikt.

Hieronder zie je de fairy 's wat beter.
De fairy's en de sterren zijn verhoogd opgeplakt.


En  het theepotje .




Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt , zodat je bij de juiste producten komt.
Leuk dat je bent langs geweest.






115633-0258 Craftemotions snijmal grasrand weidebloempjes  115633-0275 CraftEmotions Die - paddestoelen lange steel Card 5x10cm115633-0829 CraftEmotions Die - elfen - huisje theepot115633-0828 CraftEmotions Die - elfen - 3 elfen  1156330830 CraftEmotions Die - elfen - maan en sterren







 

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends