Winter Drieluik...Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 



Wauw, wat is dit een mooie mal.
En wat kun je er veel mee doen.
Dit is mijn uitvoering met het drieluik.
Een winterse kaart.
Misschien krijgen we wel een winter met sneeuw en ijs....
zodat we weer kunnen schaatsen.

Ik heb de raster uitgestanst en er toen een randje van 2 mm 
omheen getekend en daarlangs afgesneden.
Het raster snijd het gedeelte uit je kaart.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar door er zelf een randje aan te snijden kun je
 hem dus op deze manier gebruiken.


Maar er zijn meerder manieren om deze mal te gebruiken.
Ik ben benieuwd naar jullie uitvoering??

Hieronder alles uit de webwinkel op een rijtje en doorgelinkt.














Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends