Fijne Feestdagen....Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Vandaag een creatie van mij.
De laatste van dit jaar(voor kreatrends)
En omdat het vandaag kerst is vond ik deze wel heel toepasselijk.


Ik heb hiervoor de gate fold forrest mal van Marianne Design gebruikt.
Hij werkt erg makkelijk.
Je neemt een basiskaart 13,5 x 27 cm.
Hier leg je aan weerskanten de bomenmal op en stanst deze uit.
Dan ril je langs met liniaal langs de bomen, zodat je deze kunt omvouwen .
Zoals hierboven.
Dan ril je aan weerskanten 2,5 of 3 cm.
En vouw je deze ook om.
Zo krijg je de korte zijkantjes.
En dan is het een kwestie van je kaart "aankleden".

Ik heb 1 kant van de bomen nogmaals gestanst en van de rand afgeknipt.
Verder heb ik de ijsbeer in 3d opgeplakt zodat het iets meer diepte krijgt.

En vanuit de leuke rits mal heb ik 2021 laten komen.
Met een alfabet fijne feestdagen op de zijpaneeltjes.



Hieronder alles weer op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.
Dan wil ik jullie hele fijne feestdagen wensen in deze gekke periode.
Ik hoop dat het ondanks alles toch een beetje gezelligheid brengt.

Bedankt voor jullie bezoekje.


LR0685  Creatables - Gate folding Tiny's Forest   CR1528 Craftables - Long zipper     CR1281 Craftables snijmal mini alphabet     LKK-4K01 Linnenkarton - Vierkant - Wit

COL1370 Collectables snijmal Eline's Polar Bear     COL1417 Collectables snijmallen iglo en berg




 

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends