Vakantie journal 2021 mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Ik heb met de prachtige journal snijmallen van Studio Light 
een vakantie journal gemaakt.
Er zitten ontzettend veel leuke onderdelen bij de mal 
om je journal aan te kleden/ op te pimpen.
Binnenin heb ik 2 "boekjes "gemaakt.
Waarvan ik de linker bladzijdes leeg heb gelaten.
Hier kunnen dan eventueel foto's of andere dingen geplakt worden.
Aan de rechterkanten allerlei labels en dingen.
Waar je ook iets kunt plakken of schrijven. 
Zoals je ziet is de voorkant ook nog niet voorzien van een plaatje.
Hier wil ik dan een foto plakken.
Of iets anders wat betrekking heeft op de vakantie van 2021.
Zoals je hieronder ziet kun je heel veel kanten op met deze stansen.
Veel plezier met het kijken van de foto's.
O, ja, ik heb 1 boekje van de binnenkant op de foto gezet.
De andere ziet er bijna het zelfde uit en staat op het filmpje wel.

Ik heb een filmpje gemaakt van het hele boekje....
nog niet een super filmpje maar voor een eerst poging aardig gelukt dacht ik.
Het filmpje is ook te zien op facebook.

En helemaal onderaan de producten die ik gebruikt heb 
en weer doorgelinkt naar de webwinkel.








      


                                





       



         




                                    



                                    















Studio Light Embossing Die Cut Stencil Journal Essentials nr.341 STENCILSL341    PK9156 Pretty Papers Bloc Seabreeze  6500/0072 klittenbandrondjes













Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends