Zin in de lente.....Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

                                     Ik denk dat we allemaal we weer zin hebben in de lente.
Als je onze afgelopen blogposten bekijkt zijn er 
best al wel wat lente creaties gemaakt.
En met al die leuke mallen en plaatjes die er nu 
zijn is het een feestje om een kaart te maken.

Ik heb er voor gekozen om een soort doorkijkkaart te maken.


Voor de doorkijk heb ik de mooie boog gebruikt..



Hoe heb ik het gemaakt:

Ik heb een wit A4 cardstock genomen en die afgesneden op 12 cm x 29.7.
Deze heb ik gerild op 2,5 cm....14,5 cm ......17 cm.....29 cm.
Dan houd je 0,7 cm over en dat is een mooi plakrandje.
De boog heb ik op de voorkant gelegd en de binnenkant ervan afgetekend.
Deze heb ik iets ruimer uitgeknipt, dus net voorbij de potloodlijntjes.
De uitgestanste boog komt er overheen dus dan is het mooi weggewerkt.
De takjes onder de bloemen zijn de takken van het riet.


Ik heb mijn creatie met het eendje en de waterplassen gemaakt.
Maar ik weet zeker dat er nog meer leuke creaties mee gemaakt kunnen worden.

Ik hoop je een ideetje te hebben gegeven.
Hieronder alles op een rijtje en weer doorgelinkt.

Leuk dat je bent langs geweest.




CR1536 Craftables snijmallen Arche by Marleen  LR0698 Creatables snijmal Tiny's Duckling  LR0699 Creatables snijmallen Tiny's waterfront    LR0697 Creatables snijmallen Blossom


CR1281 Craftables snijmal mini alphabet    PK9145 Pretty Papers bloc Beary Cute  Distress inkt pad Mowed Lawn

Reacties

  1. Hier wordt je helemaal blij van! Zo leuk!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lente kaart. Leuk zo met het doorkijkje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends