Laat de lente maar komen.... mijn DT bijdrage voor Kreatrends

 Van mij mag de lente wel weer komen hoor.

Ik mis de lente kleuren.
Alles wat dan weer lekker boven de grond komt en weer lekker gaat groeien en bloeien.

Daarom heb ik zelf maar een fleurige lente kaart gemaakt 
met de januari collectie van Marianne design 


Ik heb eerst een wit vierkant bewerkt met 3 kleuren distress inkt.
Hierop heb ik met zwart de bloemtakken meerdere malen gestempeld.
dit ingekleurd met aquarel potlood.
Er zijn nu ook leuke rastertjes van Marianne Design .
Deze heb ik in zwart uitgestanst en hierop heb ik 
een libel en een vlinder verhoogd opgeplakt.
Deze heb ik ook gekleurd met aquarel potlood.
Dit geheel op een zwarte dubbele kaart geplakt en 
aan de binnenkant nog een wit 4kant met een gedeelte van het raster en een vlinder.
Zodat je binnenin iets kunt schrijven





Misschien heb ik je op een idee gebracht!

Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel.

Leuk dat je bent langs geweest!!




TC0880 Tiny's Dragonfly stamp & die set  CR1533 Craftables Art texture Squares  Versafine stempelinkt onyx black


Distress ink pad Fossilized Amber  Distress ink pad Twisted Citron  Distressinkt Worn Lipstick


Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends