Lekker varen...Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Vandaag is het weer mijn beurt om een creatie te plaatsen.
Ik ben aan de gang gegaan met het scheepsroer of ships weel van MD.
Deze keer heb ik  er een schudkaart van gemaakt.

Marianne Design heeft verschillende maten schudvensters 
die in verschillende mallen passen.
Hieronder heb ik de materialen bij elkaar gezet en 
doorgelinkt zodat je bij het juiste product terecht komt.



Het is een schudkaart / easelkaart geworden.
Ik heb achter het schudvenster een cirkel van mica geplakt zodat de pailletten 
niet vast komen te zitten in het net
Als je alles uitgestanst heb heb je van het shipsweel een ronde cirkel over.
Deze heb ik met de mask met vissen bewerkt.
En zoals je ziet verhoogd opgeplakt met foamtape.
Het dessinpapier van Studio Light bestaat uit 2 kleuren ,
waarvan de bruine helft bovenop gebruikt is en de blauwe helft onder.
De blauwe helft heb ik ook met de vissen bewerkt.
Het visnet is 2x uitgestanst en onder het roer gelegd zodat je hem kunt zien.


De losse onderdelen zijn uit wit gestanst, geembost en bewerkt met blauwe inkt.
Als schudmateriaal heb ik verschillende kleuren pailletten en ienie mini pareltjes gebruikt.


Hieronder de easelkaart van de zijkant.



Erg leuke mallen om mee te werken en je kunt er natuurlijk nog veel meer mee doen.
Ik hoop dat ik je een idee heb kunnen geven.

Zoals beloofd hieronder alle producten en doorgelinkt.

Leuk dat je bent langs geweest en graag tot een volgende creatie.




CR1554 Craftables Ship Wheel   CR1552 Craftables Art texture scales   LR0532 Creatables snijmal nautical set   BASISOV286 Achtergrondpapier Basis Ocean View nr.286 b



LR0025 - Shaker windows – Circles  Hobbyjournaal - Foam tape - 0.5 mm      6200-0222 Ink blending Tool Joy!Crafts  

PS8094 Mask stencil School of Fish Memento Dew Drop inktkussen Rich Cocoa MD800  Memento Dew Drop inktkussen Nautical Blue MD607  Memento Dew Drop inktkussen Peanut Brittle MD802




 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends