Miauw....jij bent jarig

Voor de verjaardag van onze schoondochter heb ik deze creatie gemaakt.
Ze hebben net een kitten genaamd Nova.
En die heb ik geprobeerd een beetje na te maken qua kleur.
Dat viel niet mee.
De jij stans vond ik wel erg leuk om hier bij te doen.
Het geheel heb ik verwerkt op een slimline kaart.


Omdat ze in de zelfde maand jarig is als haar broer hadden 
ze besloten om hun verjaardagen samen te vieren.
Dus voor haar broer hebben we een sambal pakketje gemaakt,
aangezien hij verzot is op sambal


Met het word punch board heb ik de labels gemaakt.

We R Memory Keepers word punch board  COL1454 Collectables snijmallen Eline's kitten    Crealies Cardzz Slimline A CLCZ181 100 x 205 mm

Leuk dat je bent langs geweest!


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends