Mijn DT bijdrage voor Kreatrends

Voor dit kaartje ben ik aan de slagh gegaan met een mal uit 
de Flowers en Fruits serie van Precious Marieke.
Een ontzettend leuke maal die je gewoon kunt uitstansen 
zodat je alleen de gaatjes ziet maar je kunt hem ook borduren.
Zoals ik dus heb gedaan.



Het kaartje zelf is 15 cm x 15 cm en het witte en het dessinpapier
 zijn iedere keer een halve cm kleiner.
Dus het wit is 14,5 cm x 14,5 cm en het dessin papier 14 cm x 14 cm.
Op het dessinpapier heb ik de mal geplaatst en uitegstanst.
Ik heb geborduurd met Madeira garen 1174 en 1071 en 1156.
Ik het strikje heb ik wat meeldraadjes verwerkt.
En het geheel opgeleukt met plakpareltjes.

Het plaatje heb ik opgewerkt in 3D en dit op een witte cirkel 
en daarna op een groene cirkel geplakt.
En dit weer met 3D tape verhoogd opgeplakt.

Hieronder alles op een rijtje en doorgelinkt naar de webwinkel van KREATRENDS











  



Bedankt voor je bezoekje en graag tot een volgende creatie.





 

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends