Een aardblije dag....


Voor mijn DT kaart voor Kreatrends heb ik 2 prachtige mallen 
uit de serie flowers en fruits van Precious Marieke gebruikt.
Deze mallen kun je ook weer borduren, 
hoeft niet maar ik vind dat wel leuk om te doen.


De basis kaart is gemaakt met behulp van een DDBD mal.
Omdat ik de voorkant ook wilde doen heb ik de zijpaneeltjes 2x uitgetekend en geknipt.
Als je dan 2 paneeltjes op elkaar legt, dus 1 in spiegelbeeld.
En je legt de mal er op en stanst het geheel uit,
Dan krijg je dus de mal gespiegeld op je papier.
De gaatjes zien er dan iets anders uit als op het bovenste deel.
Maar als je het geborduurd hebt zie je er niets meer van.
Aan de binnenzijde van de kaart heb ik de bloemenovaal gedaan.
Hierbij zit een mooi raster ovaal die onder het plaatje zit.
Dit raster heb ik nogmaals uitgestanst en in gedeeltes geknipt.
En dan krijg je wat er in de hoekjes zit.
De randjes van het dessinpapier heb ik met memento inkt bewerkt.



Om het geheel af te maken heb ik er een band omheen gemaakt en hierop ook weer het 
raster ovaal gedaan , ditmaal met een tekst.
De band is een strookvan 29,8 x 8 en deze heb ik er omheen gevouwen.
Zo zit het nooit te strak en kun je makkelijker schuiven.
Daarna natuurlijk wel aan de achterkant vast geplakt.





Hieronder alles even op een rijtje en doorgelinkt naar d webwinkel.
Heb je nog vragen??????
Stel ze gerust in de reacties.
















Leuk dat je bent geweest en graag tot een volgende creatie.
                                        


 

Reacties

  1. Wat heb je dat weer prachtig gemaakt, Giny. Wel veel werk om zowel de binnen- als de buitenkanten te borduren, maar het effect is groot. De band eromheen staat erg mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige kaart, heel mooi met dat borduurwerk erbij Giny.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends