Challenge 5 facebook creatief met Kreatrends

 Voor de Challenge van de maand mei hebben we het onderstaande versje.

Vlindertje ga je de bloempjes kussen,
alle bloempjes van het land?
Wil je niet even rusten, 
even rusten op mijn hand?
Over je vleugeltjes zal ik niet strijken, 
ik doe je ook geen pijn.
Ik wil alleen maar eventjes kijken,
net of we samen vriendjes zijn.

Als extra willen we vlinders op je kaart zien.

Dit is mijn voorbeeld kaart:







We vinden het leuk als je ook mee doet.
https://www.facebook.com/groups/1906516252702518
Als je deze link volgt kom je op de groep en daar vind je alle informatie.

De challenge duurt tot en met 31 mei.
Je mag meedoen met 2 kaartjes


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends