Vlieg maar lekker in het rond gemaakt voor Kreatrends

 Voor deze kaart heb ik de collectable banners 
eens op een andere manier gebruikt.
Er zitten diverse mate in de set en die heb ik
 uit verschillende papiertjes gestanst.



De kaart zelf is 13,5 x 13,5 cm het groene en het dessinpapier zijn
 dus iedere keer een halve cm kleiner.
Dus 13x13 cm en 12,5 x 12,5 cm.
Daarna heb ik met verschillende uit gestanste bannertjes  deze combinatie neergelegd.
De vlinder heb ik op vellum gestempeld met versamark en daarna embospoeder erop en verhit.
Dan krijg je een mooie witte rand.
Of als je een andere kleur poeder gebruikt een andere kleur natuurlijk.
De vlinderset is een stempel en snijmal.
De vlinder heb ik met een reepje foamtape onder het lijfje opgeplakt.
De vleugeltjes zitten dus los.
Wat strassparel erop en voila dit is het resultaat.

Hieronder zet ik alles op een rijtje uit de webwinkel en doorgelinkt.
Leuk dat je bent langs geweest.



                       

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends