Kerstlichtje ...Gemaakt voor Kreatrends

 Allereerst wil ik jullie hele fijne en gezellige kerstdagen wensen.
Geniet ervan met elkaar.
En in deze donkere dagen is het fijn als er een lichtje schijnt.

Afgelopen donderdag/vrijdag heb ik een kaartje geplaatst met COL1519
de kersstal.
Deze keer heb ik de mal gebruikt om een kerstlichtje te maken.

 

Ik heb een groentepotje goed afgewassen en daarna gedept met gesso.
dat deppen heb ik met een sponsje gedaan.
Dit een dagje laten drogen .
Intussen had ik de stansjes al wel uitgedraaid dus die kon ik de volgende dag erop plakken.
Wat gouden sterretjes hier en daar.

En een zwart lintje om de bovenrand.

Zo heb je weer een heel ander soort creatie.
Ik hoop je weer wat inspiratie hebt opgedaan.

Onder de foto's de producten op een rijtje en weer doorgelinkt naar de webwinkel.






Met een waxine lichtje erin krijg je dit effect











Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends