Hartjeskaart....gemaakt voor Kreatrends

 



Wat een super leuke collectie is de Januari collectie van MD.
Ik ben aan de slag gegaan met het open hart.

Als eerste heb ik een basiskaart van 13,5 x 13,5 cm.
Hierop heb ik een vierkant van 13x13 cm gedaan en 
deze komt uit het pretty paperbloc honeymoon.
Hierop een witte cirkel van 9 cm doorsnede en
 hierop een dessincirkel van 8.5 cm .
Deze komt ook het pretty paperbloc honeymoon.
Het dessinpapier is dubbelzijdig, de achterkanten zijn effen 
van kleur en passen heel mooi bij de diverse dessins.
En uit de bijpassende heb ik het hart gestanst.
Het binnenhart wordt ook uit gestanst en die heb ik weer binnen in de kaart geplakt.
Ook heb ik de Daisy's gebruikt zoals je ziet.
En een tekst mag natuurlijk ook niet ontbreken.
Alle randjes heb ik beïnkt met versamagic .



Leuk dat je langs geweest!!!


Heb je de leuke ❤️🧡💛 Valentijnsactie 💚💙💜 al gezien???

Kreatrends laat het hartjes regenen!
Van elke bestelling die t/m 28 januari wordt gedaan, stopt Hennie de factuur in een pot. Op 29 januari wordt daar een winnaar uit getrokken en die wint prachtige hartjes mallen.
Doe je mee?
Er is ook nog steeds uitverkoop van veel mallen voor hele leuke prijzen...dus ben je altijd nog op zoek naar die ene mal...neem een kijkje ...plaats je bestelling en wie weet...


Hieronder alles uit de webwinkel en weer doorgelinkt:










Versamagic Pixie Dust

Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends