Op zoek naar een huisje??.... gemaakt voor Kreatrends

  

De gnomes hebben geluk , ze hebben een huisje gevonden.
Zou het komen door de klavertjes 4??
Ook weer super leuke mallen uit de januari collectie van MD.
En dit is wat ik ermee gemaakt heb.


De basis is een studio Light mal.
Hier heb ik rechts het plaatje verhoogd opgeplakt
Zie je niet heel goed op de foto(sorry).
En links heb ik de klavertjes gedaan , samen met de grasrand.
Het mooie van deze grasran is dat hij lekker hoog gras heeft.
Natuurlijk kun je deze prima combineren met de lagere.
Maar ik heb hier dus de hoge , nieuwe grasrand gebruikt.
Omdat de rand langer is als dat mijn kaart breed is heb ik er een stukje afgehaald.
Dit stukje heb ik voor op de kaart geplakt met de grote klaver van de set.
MD heeft ook een mal waar de kleine lieveheersbeestjes bij zitten 
en deze heb ik ook op mijn creatie gebruikt.




Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends