Er hangt liefde in de lucht.....gemaakt voor Kreatrends

  Gisteren was het dan eindelijk VALENTIJN.
Een dag waarop je anoniem iemand een kaartje kunt sturen.

Voor deze creatie heb ik verschillende hartjes mallen gebruikt.
en deze keer heb ik de kleur van de liefde gebruikt.
Lekker spelen met allerlei hartjes.


De basis is een DDBD mal. waarop ik de borduurmal en de hartstermal  heb gebruikt.
Her en der wat geponste sterretjes.
De 3 harten onderaan waar ook op gestempeld is zijn
 de harten die uit de hart/stermal komen.
Het borduurpatroon van de borduurmal staat HIER
Op de achterzijde heb ik een wit hart gedaan zodat je ruimte heb om er iets op te schrijven.



Hieronder alles uit de webwinkel :















Reacties

  1. Genoeg hartjes te zien! De ontvanger zal hier vast heel blij mee zijn geweest.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk heb je dit gemaakt ! mooi !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends