Van Harte.....gemaakt voor Kreatrends

 En zoals gezegd hier is de volgende ingekleurde lucky gnome.
Deze keer heb ik er een schudkaartje mee gemaakt.
Achter de openingen heb ik nu mica geplakt.



Op het mica heb ik wat dikker 3d foam geplakt ...ook rondom de openingen.
Zodat je 2 aparte vakken hebt.
Daar heb ik het schudmateriaal op gedaan en toen het witte gedeelte erop geplakt.
Dat was niet heel slim van mij.
Omdat het witte gedeelte iets groter is als het dessingedeelte.




En nu zie je dat hij iets scheef zit.
Maar ach....het blijft handwerk.

Het gnoompje heeft andere kleurtjes en heeft gelijk een andere uitstraling.

Bedankt dat je bent langs geweest.

Hieronder alles weer op een rijtje uit de webwinkel:










Reacties

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends