Gefeliciteerd met een knipoog

Onze zoon was afgelopen maand jarig en voor hem heb ik deze creatie gemaakt.
Toen hij klein was was hij gek op speculaasjes.
(Nog wel hahahaha.)
En dan alleen de molens.
En als ik ze in de koektrommel had kon hij 
precies zien welke de molens waren.
En toen dit malletje van MD uitkwam kon ik die niet laten 
om te kopen en te gebruiken voor een kaart voor hem.
Jammer genoeg had ik de verkeerde speculaas meegenomen.
Bij deze zie je niet heel goed dat het molens zijn.
Maar goed het gaat om  het idee.
En zijn reactie was ook super.
Een grote glimlach van herkenning.
Ik zeg ...missie geslaagd.


En omdat hij een biertje ook wel lekker vind heb ik dit gecombineerd op de kaart.







 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......