Pluk de dag......mijn creatie voor Kreatrends

 Voor dit kaartje heb ik de collectables stamp frames gebruikt.
Dit is weer een heel veelzijdige mal die je op veel manieren kunt gebruiken.



Voor dit kaartje heb ik de grote en de kleine rechthoek gebruikt.
Voor het vierkant heb ik een ander idee, die zie je volgende week.

Ik heb alle 1x uitgestanst en het kleintje 3 x.
daarna heb ik alles op elkaar geplakt en
 de kleinere rechthoeken verhoogd op de basis.
En hiermee kun je spelen.
Je kunt ze rechtop doen of zoals ik heb gedaan.
Of misschien heb je zelf een nog leuker idee.
Daarna heb ik het kaartje op een dubbelgevouwen basis geplakt.
Deze is 8 cm x25 cm en dan dubbelvouwen.(8 x 12,5)
Deze past perfect achter je grote frame.
Je ziet er niet van maar je kaartje kan wel staan


Ik hoop dat ik je een ideetje heb kunnen geven.
Kom je volgende wek ook kijken wat ik met het vierkant heb gedaan.
Wie weet tot volgende week!!!


Hieronder alles uit de webwinkel:












Reacties

  1. Heel mooi kaartje met mooi papier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Dit leuke dp heb ik ook liggen, moet ik eens wat mee gaan doen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en ook mooi DP gekozen !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends

Miauw......