paddestoelen in de lente?....gemaakt voor kreatrends

nou...uhm...ik vond het gewoon een leuke combinatie.
Wat is de snijmal van het bloedend hartje mooi he.
Ik heb er deze creatie mee gemaakt.
Hij komt best wel vaak voorbij op facebook dus
 ik heb hem op een andere manier gebruikt.
Een andere combinatie van mallen bedoel ik dan.


Op de achterzijde heb ik ook wit geplakt en 
op het bruine gedeelte kun je schrijven.
Het witte is nl geembost .
Op de foto zie je dat hij niet goed is vastgeplakt....
Dat is hij inmiddels wel... hihi







Hieronder alles uit de webwinkel:








  

Reacties

  1. Briljant verwoord! Je bericht is opvallend en biedt inzichtelijke perspectieven. Bedankt voor het delen van je wijsheid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je langs geweest bent en een berichtje achter laat.
Ik vind ze erg leuk om te lezen.
En doe dat ook met veel plezier.
Groetjessss

Populaire posts van deze blog

Winter deel 2

Miauw......

Geborduurde layout ...gemaakt voor Kreatrends